سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حرف دل

میعادگاه عشق یکشنبه 87/11/6 ساعت 3:4 عصر

میعادگاه عشق

در برق آن نگاهت هر شب رهایم ای دوست

شاعر شدم که روزی وصف نمایم ای دوست

چشمان پر فروغت میعادگاه عشق است

من آسمان چشمت را می ستایم ای دوست

 

احساس دستور عشق بازآی بی تو زردم

عمری به درد دوری من مبتلایم ای دوست

درد است زنده بودن وقتی شبی نباشی

گو بی تو زنده بودم گو بی وفایم ای دوست



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط: دختر جنگل


    خانه
    مدیریت
    پست الکترونیک
    شناسنامه
     RSS 
     Atom 



    :: کل بازدیدها ::
    35569


    :: بازدیدهای امروز ::
    1


    :: بازدیدهای دیروز ::
    3



    :: درباره من ::

    حرف دل

    دختر جنگل
    این وبلاگ حرف دل من است.

    :: لینک به وبلاگ ::

    حرف دل


    :: پیوندهای روزانه::

    تمیشه [67]
    سکوت [61]
    راه زندگی [66]
    [آرشیو(3)]


    :: آرشیو ::

    بهمن 1387
    دی 1387
    آذر 1387


    :: خبرنامه ::

     

    :: موسیقی وبلاگ::


    جدیدترین قالب وبلاگ


    خدمات وبلاگ نویسان جوان

    یــــاهـو